Čestit Božić

08:00:00 0 comments

"Što god učiniste jednom od ove moje najmanje braće, meni učiniste!" (Mt 25, 45). 

To je Bog u kojeg ja vjerujem, a ne zvona i praporci, i zato sam tako često u sukobu s čitavim svijetom. Ali Bože moj, što da se radi? Takvog me ćaća napravija. Božić je! Zato svim dragim prijateljima, kao i svim ljudima dobre volje želim čestit Božić. Ako sam nekoga nekom svojom mišlju, riječju, djelom ili propustom povrijedio, molim za oprost. Ja ću i dalje nastojati većma ljubiti slabije i nemoćne, a oni jači će se već sami pobrinuti za sebe. 

Svim na zemlji mir, veselje iz moga malog mista s puno srca! 

Vinko Kalinić

Vinko Kalinić

Urednik

„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu - bila bi: VEDRINA. Kristalna kocka vedrine . . .“ Tin Ujević

0 comments:

Objavi komentar